اسمارتیز مامان وبابا

مامانی از خدا تشکرمی کنه

1392/6/28 21:11
نویسنده : وحیده
338 بازدید
اشتراک گذاری

ســـپاس خدای را ، که نومید نیستم از رحمت او ، تهیدسـت نیستم از نعمـت او ، و نه


مأیوس از مغفرت او ، و سر نپیچیده از عبـادت او . خدایی که رحـمت او پیوسته اسـت

و نعمت او نا گسسته .



پروردگارا تو را شکر می کنم
برای تمام نعماتی که امسال به من ارزانی داشتی
برای تمام روزهای افتابی و برای تمام روزهای غمگین ابری و بارانی.
برای غروبهای ارام وشبهای تاریک و طولانی
تو را شکر میگویم برای سلامتی و بیماری
برای غمها وشادیهایی که امسال به من عطا کردی.
خدایا شکرت برای تمام لبخندهای محبت بار ، دستان یاری رسان ، برای همه ان عشق و محبت و چیزهای شگفت انگیزی که دریافت کردم
خدایا شکرت هزار مرتبه شکر

مهربون خدا سلام قلب

ممنون ازاینکه منو لایق مادر شدن دونستی

ممنون ازاینکه همیشه حواست به من هست

ممنون از همه داده هات که همش لطف بی کرانته

ممنون ممنون وهزاران بار ممنون که هرچه شکرت کنم کم هستقلب

اسمارتیزم خدا لطف در حق من تمام کرد وقتی تو رو به من داد واسم دعا کن مامانی تابتونم بنده خوب خدا باشم ماچمناجات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

negar
29 شهریور 92 15:55
salam bar maman mehraboon

ensha allah ke in bache baraye shoma va agha mahdi ghadamesh mobarak bashe
hamamoon bi sabrane montazereshim